Розширена гарантія
Заміна диска на НОВИЙ за Розширеною гарантією DISLA виконується у випадках ДЕФОРМАЦІЇ (негарантійний випадок) диска DISLA за умови оплати 50% від вартості нового дискa та повернення пошкодженого диска DISLA виробнику!
Умови РОЗШИРЕНОЇ ГАРАНТІЇ (всі диски DISLA окрім моделі VANLINE *):
- Розширена гарантія діє протягом 5 (п’яти) років від дати продажу та розповсюджується на диски, придбані Покупцем в мережі партнерів ТМ DISLA на території України (далі - «Партнер ТМ DISLA») після 01.08.2018 р.
- Для заміни разом із пошкодженим диском необхідно надати копію заповненого гарантійного талона ТМ DISLA, який виписується під час продажу нового диска партнером ТМ DISLA.
- Прийом диска від Покупця на заміну за Розширеною гарантією, а також видача нового диска здійснюється найближчим Партнером ТМ DISLA, який приймає участь у програмі, при цьому немає різниці у якого партнера ТМ DISLA був куплений диск.
- Партнер ТМ DISLA замінює диск за Розширеною гарантією зі складу ТМ DISLA за адресою: Київська область, Бородянський р-н, смт. Клавдієво-Тарасове, вул. Гагаріна, 67.
- У разі заміни диска за Розширеною гарантією оплата за послуги доставки (до складу ТМ DISLA та у зворотньому шляху) виробником не сплачується!
- Орієнтовний термін заміни диска Покупцеві за Розширеною гарантією складає до 10 робочих днів.
- При заміні диска новий ковпачок разом із новим диском не комплектується.
Негарантійні випадки за Розширеною гарантією, при яких заміна диска НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ:
- Навмисні пошкодження диска (акти вандалізму з боку Покупця або третіх осіб).
- Пошкодження лако-фарбового покриття диска.
* Оскільки диски VANLINE призначені для експлуатації на комерційному транспорті - Розширена гарантія на цю модель не надається !